#1 Skrevet September 24, 2007 Hvor skal jeg hente trykk fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 du skal hente vakum fra den vakum slangen som går mellom innsugsmanifoild og blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 vis jeg ikke ser helt feil kan du ta det fra slangen som er på gasspjeldet ditt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2007 t- stykke på toppen av resirk. ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2007 Kan den vise feil hvis man tar den fra slangen ved gasspjeldet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 Der asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2007 Jeg monterte T-stykket på slangen ifra resirken! Fungerer ganske bra til meg iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2007 Bruk slangen som går til avlastningsventilen (resirk) om du får lekasje her så skaper du i hvertfall ikke noen farlige forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2007 okei, vi prøver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...