Polyurethanforinger / Målsatte tegninger av foringer??

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å få laget meg foringer i polyurethan men da trenger jeg målsatte tegninger av alle orginalforingene. Skal i såfall bytte alt ink. gearkasse og motorfester. Noen som vet hvor man kan finne/få tak i sånt?? Så er det vel også sånn at det finnes flere forskjellige typer polyurethan, er det noen som vet hvilken type man bør velge til foringer?

Understellet er forøvrig et 10v quattro/turbo fra -87/-88 hvis det er forskjell på sånt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver enda å få laget poly foringer til understellet mitt. Vi har alt ordnet med CAD tegninger og mål. Vi sliter bare litt med å finne noen som kan lage de. Tipper vi kliner til og lager ca 10 sett til bærearmene. Slenger ut en tråd den dagen dette går i boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tegningene så kan vi sikkert finne en pris :)

 

kan produsere det meste i de fleste materialer.

har tilgang til meget avanserte maskiner så nøyaktighet er ikkenoe problem.

 

det jeg trenger for å produsere er tegninger og hvilket materiale det skal lages i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.