#1 Skrevet August 28, 2004 Tenkte jeg skulle prøve å få laget meg foringer i polyurethan men da trenger jeg målsatte tegninger av alle orginalforingene. Skal i såfall bytte alt ink. gearkasse og motorfester. Noen som vet hvor man kan finne/få tak i sånt?? Så er det vel også sånn at det finnes flere forskjellige typer polyurethan, er det noen som vet hvilken type man bør velge til foringer? Understellet er forøvrig et 10v quattro/turbo fra -87/-88 hvis det er forskjell på sånt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2004 Jeg prøver enda å få laget poly foringer til understellet mitt. Vi har alt ordnet med CAD tegninger og mål. Vi sliter bare litt med å finne noen som kan lage de. Tipper vi kliner til og lager ca 10 sett til bærearmene. Slenger ut en tråd den dagen dette går i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2004 har du tegningene så kan vi sikkert finne en pris kan produsere det meste i de fleste materialer. har tilgang til meget avanserte maskiner så nøyaktighet er ikkenoe problem. det jeg trenger for å produsere er tegninger og hvilket materiale det skal lages i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...