Åpne og lukke soltak og vinduer m fjernkontroll Touran?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om der er spesielle triks for å aktivere funksjonen åpne og lukke vinduer og soltak på min Touran 05, med nøkkelen eller fjernkontrollen?

Står i boka at det er bare å vri nøkkelen i låsen og holde den, eller trykke på knapp på fjernkontroll og holde den inne.

Får ikke til noen av delene jeg: mad :

Er der noe spesiell programmering tro?

Kan jo gjøre ekstremt mye i menyen i speedometeret, men finner ikke noe der som virker kjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en liten sak jeg putta i diagnose-kontakten på min Passat........mulig man får slik til Touran også ?? Skal kunne gå ann å programmere dette i og med den saken legger sikkert inn et lite program for å gjøre akkurat det. På Møller fikk jeg beskjed om at dette ikke gikk ann å programmere : rolleyes Den dingsen kosta meg 350 kr inkl frakt å kjøpte den på Ebay. Satt på tenninga,stakk den modulen i kontakten,lot den stå i til den peip 3 ganger,tok den ut og vips så funka det ifra fjernkontrollen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en liten sak jeg putta i diagnose-kontakten på min Passat........mulig man får slik til Touran også ?? Skal kunne gå ann å programmere dette i og med den saken legger sikkert inn et lite program for å gjøre akkurat det. På Møller fikk jeg beskjed om at dette ikke gikk ann å programmere : rolleyes Den dingsen kosta meg 350 kr inkl frakt å kjøpte den på Ebay. Satt på tenninga,stakk den modulen i kontakten,lot den stå i til den peip 3 ganger,tok den ut og vips så funka det ifra fjernkontrollen.

Høres jo ok ut den boksen:)

Det eneste er at bilen min skal visstnok ha dette originalt: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ok ut den boksen:)

Det eneste er at bilen min skal visstnok ha dette originalt: klø :

Du har det nok garantert hvis du har nøkkelen i døra di å holder den litt ekstra lenge når du skal låse opp og låse igjen. Komfortlukking med nøkkel har de fleste nyere VW,men vet ikke om noen har det orginalt på fjernkontrollen. Jeg har det iallfall på fjernkontrollen nå,ganske greit å ha det da dama glemte å lukke takluka i sommer. HELDIGVIS regna det ikke den natten : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja da var det jo greit å ha:)

Løp ut og testet nå i tusmørket:)

Ikke pokker, den vil ikke: mad :

Prøvde flere ganger både med nøkkel og fjernkontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker den dingsen flere ganger eller;) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker den dingsen flere ganger eller;) ?
Hehe nei den funker kun en gang............skal vite jeg har prøvd ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den lukke takluken også? Får det til på vinduene mine, men ikke takluken, i alle fall ikke når den står med tipp opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til: smil :

Gikk inn i convenience mode i menyen i displayet på bilen.

Da funker det. Også på fjernkontrollen:)

Takluken glemte jeg å prøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.