#1 Skrevet August 28, 2004 Hvor får man tak i disse baklyktene?evt. pris? vurdere sotet look rundt om på bilen min isteden for klarglass når jeg får fronten min på plass. bilde lånt fra http://www.eurocullen.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2004 De var pene. Er vel ikke sotet versjon av hella`s hvite? Sjekk med Hella 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2004 hmm, har hella katalogen liggendes i garasjen, får se på det i morgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2004 Hella har dem....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2004 Tror kansje jeg må bytte..... :):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2004 er det en photoshop mod du har der? vurderer helt hvite også men det passer ikke så godt til dusty mauve fargen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2004 Er moddet på ja. Bruker et annet prog. Lyktene koster 2015,- (sett) Delenr. 9EL 006 220-851 (hella nr.) Sånn ser min ut nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Freddy Svendsen Sånn ser min ut nå.... OT: Har du hatt Eu kontroll etter du loddet i baklyktene? Jeg skal inn i høst og er litt skeptisk angående loddingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2004 Nei, har ikke det. Men ser ikke problemet? Bare å lage til med kabelsko det, så er det bare å koble litt om når en skal på kontroll..... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Freddy Svendsen Nei, har ikke det. Men ser ikke problemet? Bare å lage til med kabelsko det, så er det bare å koble litt om når en skal på kontroll..... :) Tenkte på at jeg har 6kjørelys og 5bremselys, men ikke tåkelys. Men, siden jeg har planer om å investere i Hella`s blå baklykter så tror jeg det blir org. igjen:( Inntil den tid er det vel bare å bruke kabelsko som du sier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...