Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å bytte ut min 03 1,8TQ mot en TDI av samme type, men jeg lurer litt på hvor mye mere en longlifeservice på en diesel koster i forhold til bensin?

Hadde min nettopp på Longlife service inkl. bremsevæske hos Bjarne Rødseth i Molde, og betalte 4300kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå sjekket ut selv...

Siden det er en del som sikkert lurer på noe av det samme så kommer prisene for det jeg sjekka her:

03 A4 1,9 Tdi Q ca 100 000km

30 000km intervall Longlifeservice: 3200kr, så kommer eventuellt bremsevæske på 900kr.

Regreim + vannpumpe: 6300kr.

03 A4 1,8TQ 105 000km (min egen)

30 000km intervall Longlifeservice inkl. bremsevæske: 4300kr

Regreim + vannpumpe: 5281kr.

Disse opplysningene er hentet fra Bjarne Rødseth i Molde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått pris på 90k service inkl. reg.reim på min a4 tdi hos Møller i Bergen. Kr. 15 000,-

Vet ikke helt om jeg skal gråte eller le.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør til Molde så sparer du 5 lakser...utenom utgifter til reisen da self....men hvorfor opererer de med så forskjellige priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må skifte vann pumpe og reg.reim på min nå. Møller:9400,- Auto-Sentrum:6000,-

Dette er kun reg.reim uten service. Dette gjelder en 1,8T, men dere ser pris forskjellen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nettopp 140k service på min A4 tdi.

Skiftet drivstoff filter,kupefilter,oljefilter,bremsevæske,motorolje(motorolja kjøpte jeg inn selv).

Kontroll av bremser ,kys og forstilling.

Diagnose,sletting av feilkoder osv osv..

Var vel en longlifeservice tror jeg, jeg skifter olje hver 15000km.

Betalte totalt 2909kr hos Dueland bilservice i Haugesund , dette er ikke ett Møller verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.