#1 Skrevet September 25, 2007 Av en eller annen grunn så er tåkelyktene på A6'en min fjernet - sannsynligvis pga. skade da frontfanger er byttet tidligere. Spørsmålet er om disse passer; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A6-C5-4B-Projector-Front-Fog-Light-Brand-New_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ018QQitemZ280155011775QQrdZ1QQsspagenameZWDVW. Ser det finnes flere forskjellige typer til A6, så usikker på hviken type som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Noen med tilgang til ETKA som kunne sjekket delenummer på tåkelysene jeg trenger? Ser jeg linket til feil auksjon over, skulle vært denne; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A6-C5-4B-Valeo-Front-Fog-Light-OE-1998-2001-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ018QQitemZ280156829229QQrdZ1QQsspagenameZWDVW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Sistnevnte SER i hvert fall meget riktig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Sistnevnte SER i hvert fall meget riktig ut. Sikker på det? Min 2000 modell A6 har de som det ble linket til her først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 Var jo fint at jeg fikk en avklaring her Tror jeg får sjekke hvordan innfestingen på bilen er. Lyktene jeg har linket til har jo forskjellig feste, så vil fort se hvilket av settene som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 Sikker på det? Min 2000 modell A6 har de som det ble linket til her først. Hm. Da er det flere forskjeller enn jeg trodde fra 2000 til 2001... Sistnevnte er i hvert fall likt som min. I så fall, er det vel sannsynligvis som på din da, siden trådstarter har -99. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2007 Tok en rask titt på bilen i pausen her, og det ser ut til at det ikke er noe å feste lyktene i bak dekselet? Er dette noe en må kjøpe løst? Kablene ligger rett på innsiden, så det har vært lykter der tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2007 Det var rart... På min er det to hull som boltene skal inn i på hver side av bilen. Hvis du trenger de lyktene i ditt første innlegg, ser det jo ut til at det skal være en "brakett" i underkant. Disse kan jeg ikke skjønne er avtagbare...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2007 det ligger ikke bare klart da som standard? Mener og huske det gjorde det på b480en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2007 Kabler ligger klare og det er instilling for tåkelys foran på lysbryteren, så det har vært tåkelys der tidligere. Problemet er at fangeren er byttet, så kan hende denne ikke har hatt tåkelys og av den grunn mangler festepunktene. Han jeg kjøpte bilen av nevte nemlig at det var nødvendig med braketter i tillegg, så er vel mulig han har sjekket opp dette selv. Skal uansett innom ham om ikke lenge for å rette opp i et par feil, så skal sjekke med ham da. Må uansett få på plass tåkelykter, for ser litt rart ut med 2 runde luftinntak i fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2007 Det ordner seg nok. Man må jo flest mulig lamper man kan konvertere til xenon, vettu:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...