Hvor skaffes dette verktøyet? Wire terminal extractor

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noe sånn:

S_1591_N.jpg

Noen som har snøring hvor det kan skaffes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du det fast eller bare en gang ?

Tror det har samme funksjon som det jeg har ved siden av meg her ( på jobb ).

Hvis du stikker innom en sjappe som driver å repparerer elektronik så har de kanskje ?

Skal du kjøpe kan du sjekke her :

http://www.rsonline.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal kjøpe det ja tenkte jeg, er greit å ha liggende :)

takk for linken, skal sjekke der.

fant det ikke på elfa.se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, RSonline hadde ikke heller. bare hvis noen andre lurer på en sånn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer litt jeg. Hva det brukes til? Enklere å gi tips å hjelpe å se etter det om jeg vet hva det er:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har...Og Volvo har i sine org. vektøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller har denne som spess.verktøy. usikker på om det kan kjøpes av privatpersoner, men er vel lov å prøve seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller har denne som spess.verktøy. usikker på om det kan kjøpes av privatpersoner, men er vel lov å prøve seg:)

Får nok ikke kjøpt av Møller. Prøvde å få kjøpt noe opplegg fra dem forrige dagen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer litt jeg. Hva det brukes til? Enklere å gi tips å hjelpe å se etter det om jeg vet hva det er:p

er for å ta ut pin'er i bilstereo koblinger. veldig greit hvis du skal flytte litt på de i forbindelse med RNS-E installasjon, eller lage din egen adapter... :)

Takker folkens, jeg prøver å finne de her i norge. har en i usa som har de, den til kufatec var jo direkte dyr... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du MÅ ikke ha dette verktøyet for å dra ut pinner. Har gjort det med en vanlig spisegaffel i rustfritt, stiv som bare det, uten problem. Selvsagt med litt kløkt og forsiktighet da!

Gaffelen har firkantede tenner, og er veldig tynn. Kan lønne seg å file litt, slik at den går inn uten å utvide selve pinhullene.

Pris: 20-25 kroner, og finnes kanskje allerede i kjøkkenskuffen!

Bilde(157)_2.jpg

Bilde(159).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du MÅ ikke ha dette verktøyet for å dra ut pinner. Har gjort det med en vanlig spisegaffel i rustfritt, stiv som bare det, uten problem. Selvsagt med litt kløkt og forsiktighet da!

Gaffelen har firkantede tenner, og er veldig tynn. Kan lønne seg å file litt, slik at den går inn uten å utvide selve pinhullene.

Pris: 20-25 kroner, og finnes kanskje allerede i kjøkkenskuffen!

Hehe, se der ja! Kreativitet er undervurdert. Jeg har det verktøyet selv (både det Kristoffer mener og det du postet bilde av Tom :) ) , men jobben med å få ut stikkere går ofte enkelt selv med bare noen binderser man åpner og stikker inn i kontaktstykket.

Hva var det mottoet i Rema 1000 reklamene var igjen? : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, se der ja! Kreativitet er undervurdert. Jeg har det verktøyet selv (både det Kristoffer mener og det du postet bilde av Tom :) ) , men jobben med å få ut stikkere går ofte enkelt selv med bare noen binderser man åpner og stikker inn i kontaktstykket.

Hva var det mottoet i Rema 1000 reklamene var igjen? : rock :

det enkle er ofte det beste... :)

jeg har brukt bindersen selv, mange ganger. problemet er at nå skal jeg ta opp en hel quadlock, og det tar litt tid med en binders... :)

men den gaffelen var en fiffig løsning ja, men mon tro om ikke "tenna" er litt tykke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.