#1 Skrevet September 25, 2007 Som Topic sier,så lurer jeg på om ET 20 blir litt i det drøyeste laget på en Passat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 Som Topic sier,så lurer jeg på om ET 20 blir litt i det drøyeste laget på en Passat?? Nei,ikke med en 4 toms felg ......kommer helt an på bredde på felgen det. Litt mere info hadde gjort susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Nei,ikke med en 4 toms felg ......kommer helt an på bredde på felgen det. Litt mere info hadde gjort susen hehe,ja selvfølgelig. Det er 8x18 som jeg skal ha på 225/40-18 vinterdekk på. Det er da et sett med compomotive med ET 35. Med hullborringen på de er 5x100,så jeg må lage adapter til de. Det var det visst minimum 15mm tykkelse på den adapteren. Da kommer jeg fra til ET 20:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Da må du nokk valse litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 en god del.... hadde rs4 felger med et 35, desse gjekk kant i kant med hjulbuene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...