#1 Skrevet September 25, 2007 Da er det tid for treff igjen! Vi møtes som vanlig kl 19.00 under tak der vi peier. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 jupp!!,tar en tur!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 tar sikkert en tur eg og visst eg får tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2007 Ja det er bare å komme! Beklager sen melding om treff, det har seg slik at TThomas er i Geneve og ikke på nett. Håper folk stiller med godt mot i møkka været allikavel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2007 kan ikke komme denne uken:( er på sjøen gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2007 jeg kommer nedom jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2007 Ta et treff i helgene også da av og til slik at vi litt utenfor kan ta turen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2007 Ta et treff i helgene også da av og til slik at vi litt utenfor kan ta turen:D Ikke dumt.. Jeg lager en ny tråd her inne jeg.. Så prøver jeg å få med meg flere på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2007 Kunne desverre ikke stille i dag....jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2007 Jeg glemte helt at det var tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...