#1 Skrevet September 25, 2007 Hei. Har fundert på hvilken løsning jeg skal velge. Da det finnes så mange valgmuligheter.. Har standard 2din uten mp3 idag.(har ikke navi og heller ikke ryggesensorer eller lign.. ekstrautstyr.) 1. Kan kjøpe en 2din enhet, med mulighet for å koble til ryggekamera.. Da får jeg også flere valgmuligheter av 2din enheter. Alpine IVA-W202R Kenwood 7200 Pioneer AVIC Har fått et supertilbud på en Alpine, 10.000,- den er da uten navigasjon.. (som ikke er et must for meg) Kenwood 7200 koster fort 12.500,- inkl navigasjon, men er litt kjedeligere å se på enn Alpine.. Pioneer koster jo ca 12-13.000,- for AVIC-D3 inkludert navi. (Men har hørt at den navigasjonen er tungvinn i bruk. Jeg kan kjøpe Blaupunkt navigasjon Lucca 5.2 (får den til ca 4.500,-) Som kan tilkobles både ryggekamera og til bilspiller og masse andre ting vistnok.. Kan også kjøpe Garmin NUVI 660 FM, hvor navi'n kan sende mp3-musikken via radiobølger til min nåværende radio. Eller jeg kan bestille et billig ryggesensor-sett fra rightclick i England til 350kroner. (ca) og holde musikk/stereo helt for seg selv.. Noen anbefalinger fra dere ? Vil helst holde meg under 10k totalt. Må jeg også gjøre vurderinger i forhold til can-bus ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...