#1 Skrevet September 25, 2007 Tenkte og kjøpe dette fra en på ebay i usa. han sa dette ikke ville passe min bil?? er dette riktig? + han sa det ville koste 240 dollar og sende det til norge fra New York!! dette med DHL det syntes jeg var litt mye, kan det være han sier det fordi han ikke gidder og sende det så langt tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 Prisen hørtes grei nok ut med tanke på at det blir sendt express-flyfrakt. Tviler på at du får sendt dette med flyfrakt når airbagen sitter på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 Hmm,litt vanskelig og se om det skal passe siden airbagen ligger i veien så man ikke ser "navet" på rattet. 1 eller 2 kontakter inn på airbagen? Jeg fikk mitt tilsendt via Flyfrakt med Airbag,gikk fint det. .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...