#1 Skrevet September 25, 2007 Finnes det noen plasser i Bodø området, hvor dem reparerer lettere skadde Alu felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 EXIM på Fauske har utstyr for å rette felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 okei:) skal skjekke dem.. takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2007 Maskinering i Bodø retter også felger. Mener jeg betalte 700,- for noen år tilbake. Meget bra resultat. 100% rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Kan også anbefale maskinering. Sendte en kompis innom dem for å få rettet noen gamle 15' BBS, og de var strøkne når de var ferdig med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 Kan også anbefale maskinering. Sendte en kompis innom dem for å få rettet noen gamle 15' BBS, og de var strøkne når de var ferdig med dem Fyller de i hakk og lakker opp felgene og? snakker vi total restaurering her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 Hans felger ble totalrestaurert ja. Så splitter ny ut når han fikk dem tilbake. Tror de tok oppretting og fylte i hakkene, og sendte dem videre til lakkering etterpå. Før han sendte dem inn var de ekstremt skjeiv, men var som sagt som ny når han fikk dem tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2008 Hvor finner jeg Maskinering i bodø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2008 Hvor finner jeg Maskinering i bodø? http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HLHWB5&imgt= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2008 ^^, Takker! tenkte ikke så langt som gule sider (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 Maskinering gjorde en bra jobb!! anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2008 Fikk du bare rettet dem, eller fikset de riper også? har et par felger som skulle vært fikset litt på etter at svigermor lånte bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2008 jeg hadde en bulk på innersiden av felgen, så vistes ikke før man tok felgen av.. Tror dem fikser riper også, glassblåser og lakkerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2008 Supert. Hvor mye betalte du pr felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2008 har mine inne til retting nå. så er spendt på resultat. der var det 2 passe bungler på innsiden. skulle ha 900,- pr felg hos meg. men mine er da 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2008 jepp, blir rundt 900,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...