#1 Skrevet September 25, 2007 hei. Skal bytte turbo i golfen, og tenkte jeg skulle gjøre det selv. ER det noe spes jeg bør tenke på ved bytte av turbo? F. eks. med tanke på olje og sånn? skuer som sitter o.s.v. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 bytt olje og filter etter byttet, bytt oljeslanger inn og ut på turbo kanskje, disse kan bli tette. Rustløser og pågangsmot, eksos pakkninger. osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 må jeg ha olje i turboen før jeg monterer den?. tenker på om det er så sundt for turboen uten olje i noen sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 dra motoren på starteren til de drypper olje ut returehullet... så skrur du på returen og starter motoren, og lar den stå på tomgang ei lita stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...