#1 Skrevet September 25, 2007 heisann! Ser at det er noen som har klart å fått på golf V stv bakvisker til å passe på golv IV stv? Hvordan gjøres dette? er litt intressert i å gjøre noe lignende selv Er det bolt on, eller må man til med et eller annet kit fra tysklandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Aerotwin visker fra touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 hvordan ser denne ut? da snakker vi til golf stv ikke sant? eller er det noen forskjell fra stv / vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 hvordan ser denne ut? da snakker vi til golf stv ikke sant? eller er det noen forskjell fra stv / vanlig? Er vel ikke noe forskjell tror jeg Skal finne bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 Ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 knall! og dette er bare å tjoppe rett på? ser så mye penere ut med en sånn en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2007 knall! og dette er bare å tjoppe rett på? ser så mye penere ut med en sånn en! Joa, skal vist bare være å skru av den gamle og sette på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2007 Jeg fikk denne i posten i går, som jeg kjøpte på ebay, stor forskjell. Mye billigere å kjøpe på ebay også, så det er bare å kjøpe, jeg skal bestille til frontruta nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2007 hva er forskjellen fra det du bestiller fra ebay og org.vare da? viskere foran? er det ikke bare å bytte ut til nano viskere så har man pene der også? eller tar jeg grundig feil nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...