#1 Skrevet September 25, 2007 Da var det tid for å skifte baklysrampen på bilen. I den forbindelse lurer jeg på om det er noe spesielt jeg må tenke på? Er det greit å komme til alle skruer o.l? Hvor mye må demonteres? Greit å vite litt om jobben før jeg starter. Takker for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Er bare 4 lett tilgjengelige mutre på hver side (evt. en ekstra på låsesylinderen..) Ikke mye annet å ta av enn dekslene på luka (det store sitter med to skruer ved håndtaket og to på sidene, ellers klips.) og skiltet. Det skal være mulig å bytte den uten å ta løs håndtaket, så vidt jeg husker etter flere runder med dette.. Den sitter litt hadt i pakningen når du skal ha den løs, og denne må du være veldig nøye med å få på plass riktig igjen, (Kjøp litt nytt kitt hvis du ikke vet om du får det løs/på plass) ellers vil det lekke med resultat at det ruster i underkant av luka eller deromkring.. Egentlig en no-brainer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Tusen takk for svar! Det gikk veldig greit å bytte den i natt. La på nytt kitt på begge sider også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...