#26 Skrevet Oktober 4, 2007 Det er en del tips angående fotoutstyr og polarfilter i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89721 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 4, 2007 Hoya Cir-Polar filter er et sikkert valg. Koster 1247,- i Norge. Fra Hongkong, på Ebay hos de store forhandlerene kan du få de for 2-300,- (mener det var snakk om under 200,- som er momsfritaket) URgalaxy og HK Supplyes er to av de store forhandlere på ebay når det gjelder fotoutstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 5, 2007 Gammelt bilde. Foreløpig det eneste høstbildet jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 7, 2007 Er nå gule blader på trærne her, hadde ikke akuratt høst i tankene da jeg tok bildene , men men BIlde 2 Bilde 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg er ingen proff-fotograf akkurat, og bilen min er vel kanskje ikke akkurat superfotogen, men her er et par bilder knipset etter en kjapp polering. Bilen har fått "vintermodus" med ekstralys og vinterfelger også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 7, 2007 Her er mitt lille biddrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 7, 2007 Litt høst fra trondheim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 7, 2007 Knall tøft bilde Torben !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2007 rett å slett KNALLBRA bilde hr.Torben... Hva har du brukt til utstyr? Og hva har du gjort med bildet ellers? et bilde like før jeg skiftet baklyktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 8, 2007 rett å slett KNALLBRA bilde hr.Torben...Hva har du brukt til utstyr? Og hva har du gjort med bildet ellers? Brukte et Nikon D80 m/Tamron 17-50mm f/2.8, stativ og en SB-600 med softbox. Utover konvertering fra RAW (NEF) til jpg og nedskalering med skarping er det ikke gjort noe med bildene. Skal jeg klage over noe, så er det manglende lys på panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 8, 2007 kunne brukt mere tid men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 11, 2007 Mer vinterbilde enn høstbilde kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 12, 2007 Beste tiden av året: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 12, 2007 Får slenge ut noen jeg også da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 12, 2007 Kanskje ikke av bilen, men en del av bilen:p Ikke gjort noe med bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 12, 2007 Stilig bil Jens Kristian, hvilke felger er det vi ser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 13, 2007 Er ganske sikker på at det er Eta Beta i sølv istede for mattsort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 13, 2007 Stilig bil Jens Kristian, hvilke felger er det vi ser? Stemmer som Ola sier, EtaBeta i sølv: http://www.sport-wheels.de/bilder/tettsut_silver_1134405443.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 14, 2007 Tatt i går kveld av Kenneth! Må nok kjøpe meg noe skikkelig kamera jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 14, 2007 Her er min, tatt for noen uker siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 14, 2007 Mitt bidrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 15, 2007 (kjøpt i høst) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 18, 2007 Sorry for dårlig bilde.. Tatt med mobil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 18, 2007 Dårlig bilde med mob. k810i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...