#51 Skrevet Oktober 18, 2007 mye pene bilda her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 19, 2007 S4'n min tidlig fredagsmorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 19, 2007 passat´n idag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 19, 2007 her e min ein kald morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 19, 2007 Noen av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 20, 2007 Mitt bidrag. MEGET pen golf 2 Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 21, 2007 Gamle bilen som nå er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 21, 2007 Noen høstbilder av min nyinnkjøpte Ur etter morgenstellet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 21, 2007 Her et par bilder av Golfen min i haust farger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 3, 2007 Da har jeg også fått tatt noen bilder av bilen min før vinterdekkene kommer på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 4, 2007 A4`n i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 4, 2007 s3 i høstsol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 4, 2007 Flott bilde der av S3en Trond, ser ut som om den fortsatt er flett ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 5, 2007 Høstbilde av Touran'en vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 8, 2007 Passat'en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 9, 2007 Dette var skikkelige høstbilder Marius, fargene går godt sammen. Det er nesten så jeg mistenker at bilen er nypolert ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 9, 2007 får slenge ut ett bilde av golfen me da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 9, 2007 Dette var skikkelige høstbilder Marius, fargene går godt sammen. Det er nesten så jeg mistenker at bilen er nypolert ... Hehe, takk for det ...men den er nok ikke det. Teflonbehandlet bilen i vår, og har kun vasket den jevnlig siden. Bildene er tatt med speilrefleks og behandlet litt i Photoshop etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 9, 2007 får legge ut et par bilder i denne tråden og ligger vel i to tråder fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 9, 2007 Skikkelig Audiot-parkering Stian! Tøffe bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 9, 2007 Høst ? finnes det også ? Ikke noe stil bilde da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 10, 2007 Skikkelig Audiot-parkering Stian! Tøffe bilder! he he.. takk. er ikke så traffikert plass så det kom ikke en eneste sykkelist eller fotgjenger men det var noen som bremste litt brått når jeg stod bak stativet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 11, 2007 Siden snøen ikke har kommet enda her, så er det fortsatt høst:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 11, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...