Firma har gitt pris på lakkering, høres det ok ut ?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk pris på å reparere et par små skraper i det ene hjørnet på frontfangeren, på en Vw Polo 2006 Mod Svart.

 

Dem sku ikke demontere fangeren, å kun lakkere halvparten av den.

 

Prisen var på 1900kr.

 

Synes det hørtes litt lite ut, fikk også time om 1 uke. Lakkerings-firmaet over gata tok dobbel pris, å hadde ikke time før om 1 mnd. Vet ikke om dem demonterte fangeren.

 

 

Det jeg vil frem til, er at det hørres litt billig ut, å jeg trodde det var normalt å demontere fangeren før lakkering..

 

Normalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tro det var lettere for lakkereren og ta av frontfangeren din enn og måtte maskere inn hele bilen din for lakkstøv.

 

Men virka som en god pris det.... noen som har erfaringer fra dette lakkverkstedet da?

 

blir helt sikkert helt knall !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen var ikke noe å si på den men er jo helt klart det beste å ta av fangeren for så å lakkere den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakket nettopp en r32 fanger for 1800kr.... lakket mellomslipt og lakket igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt skeptisk til den lave summen, at dem hadde plass til å lakkere allerede neste uke, og at dem ikke demonterte fangeren, han mente det var bare ekstra jobb, han så ikke poenget med det ... Derfor hørtes det litt amatør ut, er sikkert bare meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

normal pris for lakkering avb halv fanger her i Tromsø er ca 1500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går FORT å legge over et trekk over bilen å tape det ned imot fangeren vettu.. Er raskere det enn å demontere den.. Derfor gjør de det slik.. Dessuten, det er jo ingen problemer å lakkere den montert heller, men det støver mere inn imot "baksiden" av fangeren, altså på bilen.. Det synes uansett ikke, så det går jo bra det og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått en pris på 2500ca på å få lakkert halve bakfangern min på A3en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, da stoler jeg på dem !

Men når dem skal lakkere en skade, pusser dem ned kun skadestedet, eller halle fangeren ?

 

Å hvordan blir skillet etter på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.