Anbefalte innlegg

Da er vi såvidt begynt å tenke på treffet for neste år. Men nå vurderer vi å flytte treffet litt mer sentralt enn Halden og Fredriksten festning. Men hvor??? : klø :

 

Noen som har noe forslag hvor vi kan gjennomføre et slikt treff??

 

Titt innom nettsia også http://www.youngtimers.no

 

 

Vi trenger også noen som er flinke med web design som kan hjelpe oss. Nå lager vi sidene i frontpage (noe som sikkert syns ;) )

Har du lyst til å bidra. Ta gjerne kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med ekeberg sletta da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med ekeberg sletta da?

 

helt klart et sted å vurdere.

Huseby gård på Skedsmo er også blitt nevnt. Her er det fine gårds omgivelser. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt klart et sted å vurdere.

Huseby gård på Skedsmo er også blitt nevnt. Her er det fine gårds omgivelser. :)

 

Stemmer for Huseby gård :) Da får jeg med alle bilene mine på treffet :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for Huseby gård :) Da får jeg med alle bilene mine på treffet :D :D :D

 

får vi stor nok plass der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vi stor nok plass der da?

 

Jeg har ikke så mange biler da ;) Kødda.

 

Stor plass på gresset mellom husene på Huseby faktisk. Sikkert plass til rundt 80-90 biler ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huseby er ett bra alternativ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huseby er ett bra alternativ!

 

noen som har no bilder derfra, slik at folk kan få sett hvordan det ser ut der?? Er en veldig fin gård.

Skal se om jeg kan finne no kontakt person der, og forhøre meg litt. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huseby ser jo nice ut. pluss at vi må jo ha stoooor plass skal jan tore ut og lufte alle bila sine. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi arrangere treff neste år, så håper både Håkon og jeg at det er flere som har lyst til å bidra litt for å få dette til å bli et bra treff. Er det noen som vil være med i arrangement komiteen???

Vi tar gjerne imot inspill på hvordan treffet skal formes.

Noen til å drive nettsidene, trenger vi også. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseby gård, Skedsmo, hvorfor ikke ?

Etter min mening ligger det stedet vel så sentralt som Halden-festningen. Sannsynligheten for vel så stor deltagelse er da til stede, også like ved Shell-stasjon-avkjøringen på E6. Cruising omkring på Romerike er også et alternativ f eks lørdag kveld, med treff-arr på søndag. Det er salg og toaletter, men da må de sjekkes med kultur-folk som disponerer området. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseby gård, Skedsmo, hvorfor ikke ?

Etter min mening ligger det stedet vel så sentralt som Halden-festningen. Sannsynligheten for vel så stor deltagelse er da til stede, også like ved Shell-stasjon-avkjøringen på E6. Cruising omkring på Romerike er også et alternativ f eks lørdag kveld, med treff-arr på søndag. Det er salg og toaletter, men da må de sjekkes med kultur-folk som disponerer området. Hilsen

 

Har sjekket litt her, men ser ut som om det er fullbooket alerede. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes et "kulturområde" i Lillestrøm, høyre side av Rælingsbrua når du kjører fra Lillestrøm. Der ligger et hus, "Lurka-huset" hvor det selges vafler osv til inntekt for kulturen i Lillestrøm. En sommersøndag (med pent vær ?) passerer det utrolig mange mennesker forbi til fots eller på sykkel (sykkel-/gang-sti langs Nitelva). Jeg tror det koster oss svært lite å parkere litt finere eldre biler der. En engstelse vil selvfølgelig være at noen lager (spinne-) bilspor på gresset, men det klarer vel vi å unngå (?)

 

Igjen er det store muligheter for crusing i Lillestrøm/Skedsmo-området når det passer for arrangementet. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.