#1 Skrevet September 25, 2007 Har tenkt å bestille diesel motor/kupevarmer (Eberspacher) og er litt i tvil om hvilken som er tilstrekkling til for min passat 3gb. Hydronic 4 eller 5? I flg. hjemmesiden til produsent er 5 for litt større kjøretøy type van, flerbruksbil etc. men passaten er jo noe stor: klø :.. Er det noen her som har montert hydronic 4 på passat som kan bekrefte at dette funker fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 oj.. og vil ha fått no pris på det? med montering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 oj.. og vil ha fått no pris på det? med montering? Ikke enda da jeg først tenkte å finne ut hvilken type jeg trenger. Tenkte så å spørre om pris på montering i forbindelse med registerreimskifte da de alikevell demonterer hele fronten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...