#1 Skrevet September 25, 2007 Noen som har erfaringer på dette ? Evnt sammenlignet med H&R sitt? Weitec sitt senker 30mm og det tror jeg holder for min del..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 jeg har weitec 30 mm senk på min a3, å jeg er veldig fornøyd med tanke på prisen. Kjøpte settet på NBS ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Det har også jeg gjort! Blir sikkert bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2008 Det har også jeg gjort! Blir sikkert bra! har det også,er akkurat passe lavt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2008 Hei! Litt OT, men jeg hadde komplett Weitec 40mm senkesett på min vento og det var jeg ikke fornøyd med. Altfor mykt, det subbet og fjæringen bunnet uten unaturlig belastning. Mulig dette bare var noe med akkurat det settet jeg fikk, og at dette 30mm fungerer bra på Passat 3c;). JEG kjøper ikke Weitec igjen iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...