Klubbtreff lørdag en gang i måneden..

Anbefalte innlegg

Jeg så (og svarte) nettopp på et innlegg om en som ville ha klubbtreff om helgene..

Jeg tenkte derfor at jeg kunne drøfte med dere andre om dere var med på å starte terff om lørdagene, la oss si en gang i måneden, slik at de som er litt utenfor bergen også har en mulighet til å stille..

Hvis ikke kan jo vi si at folk kan ha klubbtreff annenhver lørdag.. Da tenker jeg at det blir de ukene vi ikke har om tirsdagene..

Mvh Joakim:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det høres ut som ett fint forslag. Hadde vært artig og fått sett bilene fra "distriktet":D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så.... Da vil du ha 1stk lokallagstreff i uken?

 

Jeg vil tro dette vil få negative konsekvenser.

-Om Vi har treff 3 ganger i måneden, eller 4 ganger som du også foreslår vil det komme ''litt'' folk på hver av disse treffene, kontra flere personer på færre treff.

 

Oppmøte på hvert av disse treffene vil være lavere enn vi har på de vi har idag. Skal jeg snakke for min egen del så spørs det om jeg hadde giddet å gå på ett treff en dag, for så gå på et nytt et 3 dager etter...

-Si at om vi hadde gått ned til 1 treff i måneden ville nok oppmøte på dette ene være større enn på de 2 vi har idag, dette kommer av at ikke alle har anledning, gidder eller prioriterer å gå på hver eneste lokallagsmøte. Skjønner tankegangen? mulig eg tar feil, men var iallfall det første som slo meg.

 

Et bedre tiltak kunne vært å hatt noen ekstraordinære treff på en lørdag eller søndag litt oftere i regi av klubben, leie av eikås, en glattkjøringsbane, bowling eller curling eller noe annet kjekk hygge som ble flagget i god tid så man enten fikk melde seg på eller satt på prioriteringslisten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere og oftere treff av typen banekjøring Eikås, glattkjøring enten på voss eller sotra, det er hvertfall

jeg for. Av egen erfaring må jeg si at de få treffene som har vært, har klaffet dårlig med jobb/friperioder. Men fikk med meg kjøringen på voss ifjor, og det var kanonbra (selv med kun 136 sletne hester) Så flere av disse treffene, så alle får mulighet til å leke seg litt hadde vært tingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med joakim her, lokalagstreffene slik vi har det i dag, annenhver tirsdag, + 1 lørdagstreff i måneden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det høres ut som en god ide eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her, syntes Joakim har er god ide :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så.... Da vil du ha 1stk lokallagstreff i uken?

 

Jeg vil tro dette vil få negative konsekvenser.

-Om Vi har treff 3 ganger i måneden, eller 4 ganger som du også foreslår vil det komme ''litt'' folk på hver av disse treffene, kontra flere personer på færre treff.

 

Oppmøte på hvert av disse treffene vil være lavere enn vi har på de vi har idag. Skal jeg snakke for min egen del så spørs det om jeg hadde giddet å gå på ett treff en dag, for så gå på et nytt et 3 dager etter...

-Si at om vi hadde gått ned til 1 treff i måneden ville nok oppmøte på dette ene være større enn på de 2 vi har idag, dette kommer av at ikke alle har anledning, gidder eller prioriterer å gå på hver eneste lokallagsmøte. Skjønner tankegangen? mulig eg tar feil, men var iallfall det første som slo meg.

 

Et bedre tiltak kunne vært å hatt noen ekstraordinære treff på en lørdag eller søndag litt oftere i regi av klubben, leie av eikås, en glattkjøringsbane, bowling eller curling eller noe annet kjekk hygge som ble flagget i god tid så man enten fikk melde seg på eller satt på prioriteringslisten...

Jeg er med på hva du mener her, men jeg tror faktisk at hvis man har treff en lørdag i mnd, ikke skader.. Tror faktisk det har en omvendt effekt.. At det kommer fler folk lørdagen, siden det da er fri og de som ikke kan komme til bergen pga avstand, kan også stille.

Men jeg vet ikke.. Hva sier folket til dette? Høres det greit ut eller er det "helt på trynet" ?

Mvh Joakim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har snakket om dette ved tideligere anledninger, men har ikke blitt noe av. Men hvis det er interesse for det kan vi selvfølgelig ta det opp i styret. En ide kan være å lage en avstemning slik at vi får se tallene uten å telle poster i 3 timer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det høres jo fint ut.. La oss si at hvis det blir over 70% på.. La oss si en uke:) Så kan det bli noe av..

Er det en fin måte å gjøre det på eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ha det slik som før. Annenhver tirsdag. Så heller ta noen lørdagstreff på sparket, da lage en post en uke dag før lørdagen for å sjekke responsen. Evt lage til noe annet sosialt (savner glattkjøring på Voss.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dette med lørdagene også... Passer stort sett dårlig for meg på tirsdagene nå... Det er jobben som skal ha sitt da... Det går jo også an å lage til noen aktiviteter rundt ett lørdagstreff også... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så hadde det vært greit for oss litt utenfor Bergen og få være med på lokallagstreffene, sitter og leser poster og bilder fra møtene og er rett slett litt misunnelig fordi jeg ikke får vært der, er ikke supersugen på og hive meg i bilen etter jobb for og reise 2 timer og preike litt før jeg må stresse hjem og rekke fergen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på det.. spess vist vi tar fks lang kjøringer til forskjellige baner :D hehe hadde vert knall :D:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ka blir det til da? ka skjer videre? noen som tar ansvar liksom :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TThomas er fremdeles i Geneve, det blir sikkert et møte når han kommer hjem. Det er notert på agendaen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det ikke kjøkken så er det klokker...:P

Er med på helgetreff hvis det blir aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg iallefall klart og faatt tak i en PC her. Myyyyye jobbing paa meg her nede i Geneve og daarlig med tilgang paa nett.

MEN ser at folket önsker flere treff og da helst paa en söndag. Dette kan vi vel sikkert klarer og faa til detta. Men det er nok ikke noe poeng og ta flere en ett Söndagstreff i mnd da det blir rett og slett for mye.

Er tilbake i Bergen den 14 Okstober og da skal vi ta og se hva vi faar tell veit dere.

 

Hilsen fra klokkeTHOmaz.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klokketro på søndagstreff: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.