#1 Skrevet September 25, 2007 Jeg så (og svarte) nettopp på et innlegg om en som ville ha klubbtreff om helgene.. Jeg tenkte derfor at jeg kunne drøfte med dere andre om dere var med på å starte terff om lørdagene, la oss si en gang i måneden, slik at de som er litt utenfor bergen også har en mulighet til å stille.. Hvis ikke kan jo vi si at folk kan ha klubbtreff annenhver lørdag.. Da tenker jeg at det blir de ukene vi ikke har om tirsdagene.. Mvh Joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 Knall:D skal prøve og få tatt turen så ofte som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2007 Det hadde jo vert genialt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2007 Jo flere treff, jo bedre. Bergen trenger litt aktivitet rundt bilmiljøet, og vi i VACN må jo gjøre vårt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2007 skal prøve å være med aktiv på treffene no framover hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2007 Hadde ikkke søndagene vært en mer passende dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...