#1 Skrevet September 25, 2007 I disse dager holder politiet en øvelse med alle sine studenter der de blandt annet skal lære å holde trafikk-kontroller. Det kommer derfor til å være kontroller rundt om i Bergen og omegn veldig ofte i en stund fremover.... Tenkte bare å si ifra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 Takk for info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 jepp takk for info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 men når det er studentene som bruker laseren stopper de ingen biler. må være godkjent for å bruke den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 Ja det var kontroll utenfor løvstakstunnellen igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 men når det er studentene som bruker laseren stopper de ingen biler.må være godkjent for å bruke den.... Det skal du ikke gamble så mye med tror jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2007 Det skal du ikke gamble så mye med tror jeg..... har da ikke sakt at jeg gambler på det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2007 Tror dette gjelder hele landet så kanske bare flytte tråden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2007 http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article412819.ece vet liksom ikke helt hva en skal tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2007 De stod ved trollhaugstunnelen rettning sentrum tidligere i kveld... og de stoppet no folk der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2007 har vært et tyve talls kontroller den siste uken så de er nok en merkbar opptrapping, virker som de bare prøver og skjule dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2007 virker som de bare prøver og skjule dette de har vel julebord de, som alle andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2007 de har vel julebord de, som alle andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2007 Det er jo en egen post på budsjettet til politiet det der. De MÅ tjene så og så mye i bøter ila et år. Ellers har jeg knapt sett en eneste politibil denne uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2007 Jeg ser de mistenkelig ofte her i Fana nå... kontroll på fart igår og seler i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2007 Nå skal jeg iallefall ikke jeg ut å kjøpe meg soft is..... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...