#1 Skrevet September 25, 2007 200 Transam og 90 GTO kjører rundt og rundt og rundt og rundt.... Fra 25 Jahre quattro i Ingolstadt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2007 En lyd jeg har elsket siden jeg var 18 år og kjøpte min første rekkefemmer:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2007 Hvordan får jeg lastet ned filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 http://www.ripzor.com/youtuberipper.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 Her en en til ... Er det noen måte å kun få rippet lyden på ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 Deilig med god femmerlyd! legger ved link til Audi eg har som på filmen beseirer løypa Nissan brukte som demobane for Pathfinder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2007 Her en en til ... Er det noen måte å kun få rippet lyden på ?? Gjorde et raskt søk og fant denne: http://www.moitah.net/#FLVExtract 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2007 Deilig med god femmerlyd! legger ved link til Audi eg har som på filmen beseirer løypa Nissan brukte som demobane for Pathfinder:) Øyh, gamle quattro'n min jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2007 Huff dette vekker gamle minner fra når jeg var og så på når de kjørte der. B.l.a. 90 IMSA GTO, TransAm, S1, A1(A2?) ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2007 Er det noen måte å kun få rippet lyden på ?? Ja, med et program som heter McFunSoft Video Solution. Kan rippe ut til mp3 i forskjellige kvaliteter fra filmer, og konverterer til mangen forskjellige video-formater, inkludert mobil (3gp) format. Sykt enkelt og greit program, da en har det meste samlet i et program. Jeg fikk tak i det gjennom HjemmePC mener jeg. Annbefales på det sterkeste! Edit; Fint program om en vil ha disse snuttene på mobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2007 Ser ut som et bra program det der jah:) Må bare poste nå femmer lyd jeg også http://www.myvideo.de/watch/1158717 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2007 Fader, husker jeg var nede på 25års jubileèt, det var en uforglemmelig tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2007 Synes denne er bra jeg : Fikk tilsendt mp3-filen ifra han som la den ut på Youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2007 Synes denne er bra jeg : Fikk tilsendt mp3-filen ifra han som la den ut på Youtube Dette er en av det råeste:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2007 Jeg var også der da dette blei filmet, men var noen redusert etter litt mange øl med mr stig blomquist!!! Minne for livet : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2007 Synes denne er bra jeg : Fikk tilsendt mp3-filen ifra han som la den ut på Youtube Da er filmen konverntert til mp3:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2007 http://www.myvideo.de/watch/1027393 Her også.. Og ikke minst jævlig fet Coupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2007 Synes denne er bra jeg : Fikk tilsendt mp3-filen ifra han som la den ut på Youtube Denne lydfilen og mange andre, blant annet IMSA GTO, har jeg på cd! Veldig morro og spille denne på anlegget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...