Trenger forlag til 9x19 felg på B6

Anbefalte innlegg

Trenger forslag til 9x19 felger med ET ca.35 til min A4 B6.

Billig felger er igrunn ikke aktuelt, men er de tøffe nok kan det til nøøød gå:)

Sliter vedlig med å finne felger som passer skikkelig bra på bilen, beste alternativ til nå er 4stk orginale R8 framfelger, men de har så høyt inpress at en er avhengig av spacere for at det skal se bra ut. noen som har bilde av R8 på B6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer med et par til deg jeg da;) alle er 19x9 fra cwd =)

asanti:

AF122%20Optional%20Blk%20FRONT.jpg

A116.jpg

carmina:

CarminaBlack.jpg

turadant:

TurandotSilver.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper at de havner på mellom 5000 ogm 10000 pr stykk så, burde jo funke for deg, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse digger jeg,

a114spikeBklac.jpg

1400usd per stykk=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper at de havner på mellom 5000 ogm 10000 pr stykk så, burde jo funke for deg, hehe

finnes vel en mellomting:) Når jeg sier billigfelg tenker jeg Replica-felg. så det er sagt:)

Takk for gode forslag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke r8 felger er noe billigere=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke r8 felger er noe billigere=)

Blir ikke så gale pris for oss som jobber på møller;)

men, er litt usikker på om jeg gidder å kjøre med spacere, noe jeg må gjøre om jeg skal ha R8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har sett bilde av B6 med 19/20" OZ Superleggera III ?

Skulle også visst hva som er ideelt inpress på de felgene i f.eks 9x20":)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle også visst hva som er ideelt inpress på de felgene i f.eks 9x20":)

På den forrige A4en min hadde jeg 9x20 ET35 og 225/30x20. Det subbet så vidt bak med 50/45 senk.

Det var plass innover så jeg vil si rett innpress på 9x20 er ET40 til A4 B6. Da med dekkdim. 225/30x20.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger forslag til 9x19 felger med ET ca.35 til min A4 B6.

Billig felger er igrunn ikke aktuelt, men er de tøffe nok kan det til nøøød gå:)

Sliter vedlig med å finne felger som passer skikkelig bra på bilen, beste alternativ til nå er 4stk orginale R8 framfelger, men de har så høyt inpress at en er avhengig av spacere for at det skal se bra ut. noen som har bilde av R8 på B6?

Orig RS6, 9x19 ET35, kanskje litt traust, men kulere enn det meste av ettermarkedsfelger med mer krimskrams likevel (etter min mening) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den forrige A4en min hadde jeg 9x20 ET35 og 225/30x20. Det subbet så vidt bak med 50/45 senk.

Det var plass innover så jeg vil si rett innpress på 9x20 er ET40 til A4 B6. Da med dekkdim. 225/30x20.

Ja, vil jo helst ha mest mulig kant på de OZ felgene, så til lenger ut jo bedre skulle en tro. hvor mye subbing var det snakk om??

Orig RS6, 9x19 ET35, kanskje litt traust, men kulere enn det meste av ettermarkedsfelger med mer krimskrams likevel (etter min mening) ;)

Ja, dette er felger som jeg vet kler bilen godt, men som du sier så blir det litt traust. blir det orginalfelger tror jeg heller det blir R8 eller nye RS6, men vankelig å bestemme seg: rolleyes

Er fortsatt interessert i se bilde av Oz superleggera III på en audi, helst en B6 men alt hjelper.

finner bare bilde på prosche osv, men blir litt vanskelig å sammenligne: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på disse, men de er dyre vet jeg.. Men med tanke på at du jobber i Møller får du dem vel gjerne litt billigere, da de kun leveres gjennom møller.

og ja, de er 8,5x19...

Orginale Audi A6 Felger

Her på Tore Øimoen sin 5'er golf på luft!

IMG_3163.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får R8 replika felger da med et35, men mulig det bare er 18", det er ihvertfall kun det jeg har sett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vil jo helst ha mest mulig kant på de OZ felgene, så til lenger ut jo bedre skulle en tro. hvor mye subbing var det snakk om??

Var ikke mere subbing en at det er til å leve med. Subbet ingenting ved vanlig kjøring. Merket det "på vei ned" fra en fartsdump og på litt dårlig vei med store søkk (omvendte fartsdumper).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekre felger på den golfen, men jeg finner ikke de felgene hos forhandler på nettet. Noen som kan hjelpe? Noen som vet pris??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet pris??

Siste jeg hørte (Skien Bil) kunne jeg få disse for 20k for alle 4 felgene. Veil. er vel rundt 6500 pr.stk. fikk jeg fortalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekre felger på den golfen, men jeg finner ikke de felgene hos forhandler på nettet. Noen som kan hjelpe? Noen som vet pris??

Ligger stort sett alltid noen sett på ebay av disse. Er orginale Audi A6 tilbehørs felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i disse da? Noen som vet pris? Går vel rett på A6 avant 2002 med 40/40 senk dette?

Sorry for ot:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i disse da? Noen som vet pris? Går vel rett på A6 avant 2002 med 40/40 senk dette?

Sorry for ot:o

Flere alternativ, ebay, kjøpe de fra noen som forhandler Ronal eller nytt fra Møller (sikkert ikke billig;)).

Med 40mm senk og lite lyst på subbing, så ville jeg safet og valgt samme felg i replika i 8 eller 8,5x19.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.