#1 Skrevet September 26, 2007 1: 2: 3: 4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Kult når Hulk Hogan fliser avgåre i Supraen til sønnen i film nummer 2. Den hobbygarasjen hans er bare helt VILL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Den sorte supraen i det første klippet er bevis på at Supra er penest UTEN vinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Jeg synes lyden i desse supraene er såpass heftig at jeg vil plassere den på en sølvplass etter rekkefemmeren:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2007 Den sorte supraen i det første klippet er bevis på at Supra er penest UTEN vinge. Jeg er faktisk enig. Supra er så hinsides fett. Overdimensjonert og fine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...