#1 Skrevet September 26, 2007 Han som ble tatt i 212kmt Er det en S6 C5 ? hele artikkelen http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1354989.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Dette er ingen bil, men et prosjektil. Det skremmer meg, sier en rystet politiførstebetjent Arne Bringsvor.... Er kanskje ett "prosjektil" eller to i klubben og da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Ser ut som et B5-karrosseri i mine øyne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Jepp,B5 Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 den har grå speil da ? s4? klarer ikke helt å se fanger og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 Synes fornten ser litt rs4 ut? kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2007 Ser veldig ut som en RS4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2007 Frontfanger ser litt RS ut, men jeg har problemer med å se bredding blant annet, men det kan jo være kvaliteten på bildet selvsagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2007 delte blinkers fra hovedlyktene kom før 99. syns den var litt smal til å være RS.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2007 Jeg har lurt på det her idag jeg og, men tror det er en B5 Avant med RS4 fanger, grill og speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2007 MEN....fort gikk det....!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 26, 2007 Ser ut som en B5 avant med diverse styling ja..men 212km/t i en tunnel, og en hånd på rattet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 26, 2007 Audi har alltid vært litt FOR behagelige å kjøre "fort" med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 26, 2007 Ser jo ut som han girer.. eller beføler passasjeren da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 26, 2007 han måtte vel girened for å kjøre forbi bilen forran;) gikk ikke fort nok! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 26, 2007 Hovedlyktene ser ut som de tidlige A4 lyktene, dvs. de enkle H4-lyktene. Tipper det er en tidlig A4 1.8T jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 26, 2007 Han satt sikkert og tenkte: Hmmm..... 212.... Skal vi legge inn 5 gir og fortsette, eller skal vi gi oss? Og akkurat i det bildet ble tatt, så la han inn 5 gir.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 26, 2007 99/2000 A4 2.7 Biturbo for eks?- S4- Skal da fint klare 212 den? og er vel ikke allverden bredding på de? billig au 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 26, 2007 Uten at jeg skal/vil forsvare sjåføren i det hele tatt, men såvidt jeg husker er kamera plassert i nedoverbakken og der er det relatvt bratt (8% tror stigning mener jeg det står før tunnelen) og vegen går raka vegen fram så det å oppnå den hastigheten klarer svært mange biler dersom de ønsker. Og desverre så er 212 km/t LANGT ifra høyeste fart som er "dokumentert" i den tunnelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 26, 2007 212 i den tunellen der klarer du med ein 1,6 og, er jo bygd for fart den tunellen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 27, 2007 99/2000 A4 2.7 Biturbo for eks?- S4-Skal da fint klare 212 den? og er vel ikke allverden bredding på de? billig au En S4 klarer det meget greit tror jeg, hadde selv 270km/t på meteret med en 2000mod S4 i tyskland for mange år siden, og den stoppet ikke å dra da, så var vel ikke langt unna reele 250km/t det. Og den var nesten original, kun eksos fra Remus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 27, 2007 Solskjermen var ikke lang nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 27, 2007 bilen ble tatt bilde av 2 ganger, første bilde ble registret i 212kmt, da fikk de ikke skiltet. men det er 2 fotobokser i den tunneller, i neste fotoboks så ble han tatt i 135kmt, da fikk de med skiltet også. Så blir nok en heftig bot der ja... hehe, må ikke slippe gassen vet du;P Har selv vært borti den farten, men det var oppover:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 27, 2007 212km/t klarer man da fint med vanlig 1,8T også på flat vei. Så hvis dette var i nedover bakke i en langtunnel trengs det ikke så altfor rare motoren for å oppnå en slik hastighet. Tipper på en vanlig 1,8T med en eller annen stylingfanger...er hvertfall pre-facelift lykter ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 27, 2007 212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen Her kjører svensken i 212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen. Like etter ble han tatt i 135 km/t i 80-sonen. - Dette er nok det verste og mest ekstreme vi har sett av grisekjøring i en tunnel, sier Kjell Arne Hestad, sjef for politiets ATK-senter (Automatisk trafikk kontroll) til Dagbladet. Det var 10. september i 23.10-tiden, at mannen tråkket noe vel hardt på gassen gjennom Bømlafjordtunnelen. I den første boksen ble svensken knipset i 212 km/t. Kort tid etter i samme tunnel ble han knipset i 135 km/t. Eieren av Audien, som er identisk med mannen som kjørte, har i følge politiets ATK-senter opphold i Norge. Saken er nå oversendt Haugaland og Sunnhordland politidistrikt. Hestad sier at mannen under normale forhold ville fått en ubetinget fengselsstraff for å ha kjørt i 135 km/t i 80-sonen. Denne sjåføren ble derimot først målt i 212 km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...