Anbefalte innlegg

Dette er ingen bil, men et prosjektil. Det skremmer meg, sier en rystet politiførstebetjent Arne Bringsvor.... Er kanskje ett "prosjektil" eller to i klubben og da kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et B5-karrosseri i mine øyne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den har grå speil da ? s4? klarer ikke helt å se fanger og slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes fornten ser litt rs4 ut? kan det stemme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontfanger ser litt RS ut, men jeg har problemer med å se bredding blant annet, men det kan jo være kvaliteten på bildet selvsagt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

delte blinkers fra hovedlyktene kom før 99. syns den var litt smal til å være RS....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lurt på det her idag jeg og, men tror det er en B5 Avant med RS4 fanger, grill og speil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en B5 avant med diverse styling ja..men 212km/t i en tunnel, og en hånd på rattet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi har alltid vært litt FOR behagelige å kjøre "fort" med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som han girer.. eller beføler passasjeren da: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han måtte vel girened for å kjøre forbi bilen forran;) gikk ikke fort nok! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedlyktene ser ut som de tidlige A4 lyktene, dvs. de enkle H4-lyktene. Tipper det er en tidlig A4 1.8T jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han satt sikkert og tenkte: Hmmm..... 212.... Skal vi legge inn 5 gir og fortsette, eller skal vi gi oss? Og akkurat i det bildet ble tatt, så la han inn 5 gir.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99/2000 A4 2.7 Biturbo for eks?- S4-

Skal da fint klare 212 den? og er vel ikke allverden bredding på de?

billig au

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg skal/vil forsvare sjåføren i det hele tatt, men såvidt jeg husker er kamera plassert i nedoverbakken og der er det relatvt bratt (8% tror stigning mener jeg det står før tunnelen) og vegen går raka vegen fram så det å oppnå den hastigheten klarer svært mange biler dersom de ønsker. Og desverre så er 212 km/t LANGT ifra høyeste fart som er "dokumentert" i den tunnelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

212 i den tunellen der klarer du med ein 1,6 og, er jo bygd for fart den tunellen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99/2000 A4 2.7 Biturbo for eks?- S4-

Skal da fint klare 212 den? og er vel ikke allverden bredding på de?

billig au

En S4 klarer det meget greit tror jeg, hadde selv 270km/t på meteret med en 2000mod S4 i tyskland

for mange år siden, og den stoppet ikke å dra da, så var vel ikke langt unna reele 250km/t det.

Og den var nesten original, kun eksos fra Remus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen ble tatt bilde av 2 ganger, første bilde ble registret i 212kmt, da fikk de ikke skiltet. men det er 2 fotobokser i den tunneller, i neste fotoboks så ble han tatt i 135kmt, da fikk de med skiltet også. Så blir nok en heftig bot der ja... hehe, må ikke slippe gassen vet du;P

Har selv vært borti den farten, men det var oppover:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

212km/t klarer man da fint med vanlig 1,8T også på flat vei. Så hvis dette var i nedover bakke i en langtunnel trengs det ikke så altfor rare motoren for å oppnå en slik hastighet.

Tipper på en vanlig 1,8T med en eller annen stylingfanger...er hvertfall pre-facelift lykter ser det ut som.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen

Her kjører svensken i 212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen. Like etter ble han tatt i 135 km/t i 80-sonen.

- Dette er nok det verste og mest ekstreme vi har sett av grisekjøring i en tunnel, sier Kjell Arne Hestad, sjef for politiets ATK-senter (Automatisk trafikk kontroll) til Dagbladet.

Det var 10. september i 23.10-tiden, at mannen tråkket noe vel hardt på gassen gjennom Bømlafjordtunnelen.

I den første boksen ble svensken knipset i 212 km/t. Kort tid etter i samme tunnel ble han knipset i 135 km/t.

Eieren av Audien, som er identisk med mannen som kjørte, har i følge politiets ATK-senter opphold i Norge.

Saken er nå oversendt Haugaland og Sunnhordland politidistrikt.

Hestad sier at mannen under normale forhold ville fått en ubetinget fengselsstraff for å ha kjørt i 135 km/t i 80-sonen. Denne sjåføren ble derimot først målt i 212 km/t.

bilde?Avis=HA&Dato=20070926&Kategori=NYH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.