Anbefalte innlegg

går vel ann å få 212 i en 1.4l golf i den tunellen der :P men bilen + kjørestil + fart er veldig lik en kar som bodde her, men

har byttet jobb.. å han passerer denne tunellen et par ganger i løpet av veka.. RS-blå 1.8t med rs4-fanger, sølvspeil og pre-facelift lykter.. hmm.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen

Her kjører svensken i 212 km/t gjennom Bømlafjordtunnelen. Like etter ble han tatt i 135 km/t i 80-sonen.

- Dette er nok det verste og mest ekstreme vi har sett av grisekjøring i en tunnel, sier Kjell Arne Hestad, sjef for politiets ATK-senter (Automatisk trafikk kontroll) til Dagbladet.

Det var 10. september i 23.10-tiden, at mannen tråkket noe vel hardt på gassen gjennom Bømlafjordtunnelen.

I den første boksen ble svensken knipset i 212 km/t. Kort tid etter i samme tunnel ble han knipset i 135 km/t.

Eieren av Audien, som er identisk med mannen som kjørte, har i følge politiets ATK-senter opphold i Norge.

Saken er nå oversendt Haugaland og Sunnhordland politidistrikt.

Hestad sier at mannen under normale forhold ville fått en ubetinget fengselsstraff for å ha kjørt i 135 km/t i 80-sonen. Denne sjåføren ble derimot først målt i 212 km/t.

bilde?Avis=HA&Dato=20070926&Kategori=NYH

Er du politi eller? :confused:

Siden du har tilgang til noe som ser ut som ATK systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er ikke det, men har mine kontakter:D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får tak i det første bildet som er tatt 212kmt så hadde det vært dritkult :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært moro å fått mitt eget og :P hvis noen kan ordne det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får tak i det første bildet som er tatt 212kmt så hadde det vært dritkult :)

Skal se hva jeg kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner meg veldig om ein Svensk a4 som har vert her på øya(tunellen går fra øya mot haugesund) og den hadde rs blå(nagano blå?) og den var 2.6 eller er det 2.8l du får i dei? sto det bak på ein slik med svenske skilt som har stått masse med Aker på stord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer nokk det er masse svensker å jobber der,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod det ikke i avisen at bilen var svensk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i dagbladet idag at han her sannsynligvis går fri...

Grunnen er at han hevder at bilen var lånt bort og nekter å fortelle hvem som lånte den..

Reglene er nemlig slik at hvis bileieren har lånt vekk bilen til en med gyldig førerkort så kan de ikke tvinge han til å fortelle hvem det er..

Hmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke slik at den loven ble endra, pga. at mange sa at en slektning kjørte for å slippe unna?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan privatpersoner så lett få tak i AKT systemer med usladdede bilder?

Hadde ikke likt hvis det plutselig dukker opp fotoboks bilder av meg her inne liksom.( ikke at jeg har blitt takk av en boks"bank i bordet")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du får de ikke selv en gang. Du får bare se på de hvis du drar på kammerset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.