#1 Skrevet August 29, 2004 Hvilken del er dette, og hvilken motor passer den til. 034 919 369C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2004 Temperaturgiver, skal se om jeg finner motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Hvilken del er dette, og hvilken motor passer den til. 034 919 369C Det er en termogiver...har ikke funnet ut hva den passer til enda...jobber med saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2004 Det vet jeg... sitter med den i hånda, men ser ikke ut som den passer til min bil med NG motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Det vet jeg... sitter med den i hånda, men ser ikke ut som den passer til min bil med NG motor Passer iallefall til 3B og ABY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2004 Takker... nå er det ut å bytte frostvæska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2004 Til NG-motor heter den 035 919 969M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2004 Når du har ett delenr, åssen finner du ut hva det passer til egentlig..? Står jo ingen info om det på selve delen i katalogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2004 Du har en feat som heter tvn. Der står det hvilke biler den passer i, og deretter kan du sjekke opp hvilke motorer etc. Du kan også taste inn delenr, og få vite nøyaktig hvilken del det er. Denne temperaturgiveren skal ikke nødvendigvis passe på din bil Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2004 Den passer nok, den er også til biler med NG og KV-motor hvis man har klimaanlegg, noe denne bilen har om jeg ikke husker helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Du har en feat som heter tvn. Der står det hvilke biler den passer i, og deretter kan du sjekke opp hvilke motorer etc. Du kan også taste inn delenr, og få vite nøyaktig hvilken del det er. Denne temperaturgiveren skal ikke nødvendigvis passe på din bil Kristian. Den TVN-saken visste jeg ikke om, men den er jo kjempekjekk å ha. Takker for bra tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Eyvind Spangen Den passer nok, den er også til biler med NG og KV-motor hvis man har klimaanlegg, noe denne bilen har om jeg ikke husker helt feil.. Pussig at ikke A80 blir nevnt da.. Den var jo å få med NG motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2004 Takk for tipset om å søke etter ETKA/AKTE på nett Det gav resultater på DC++ Edit: Det var en annen tråd jeg fikk tips... sorry, men nå er dere herved tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Pussig at ikke A80 blir nevnt da.. Den var jo å få med NG motor. Står oppført hos meg.. "Audi 80/90/Avant" står med den sensoren i tidsrommet 87-96.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2004 hvor akte? funker kazaa til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2004 Denne passet ikke til min.. Det er bilen min med NG motor og ac. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Denne passet ikke til min.. Det er bilen min med NG motor og ac. Jeg sa jo det jo...hehe...BTW: hvordan gikk det med Golfen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Eyvind Spangen Står oppført hos meg.. "Audi 80/90/Avant" står med den sensoren i tidsrommet 87-96.. Likevel så passet den ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 30, 2004 Golfen ble solgt... 136000,- med anlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 30, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Golfen ble solgt... 136000,- med anlegget Oki, men hva fant de ut ang. fuskingen/jagingen på turtallet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...