#1 Skrevet September 26, 2007 Prøvde å åpne panseret på audien min i går. men fant ut at wiren hadde slitt. Tok av grillen i framkant, og fant ut at den hadde slitt helt ved låsen på passasjersiden. Hvordan skal jeg greie å åpne panseret nå? er en audi 80 1987mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Hvis du har fått av grillen, så skal det vel ikke være verdens største problem lenger? Da skal du vel kunne komme til den stål"fjæra" som sitter inni der, og ta ett godt tak i den med ei tang eller noe sånt? Prøver å se det for meg, men er tross alt ei stund sida jeg hadde sånn bil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Prøvde å åpne panseret på audien min i går. men fant ut at wiren hadde slitt. Tok av grillen i framkant, og fant ut at den hadde slitt helt ved låsen på passasjersiden. Hvordan skal jeg greie å åpne panseret nå? er en audi 80 1987mod. Hei, har klart å gjøre dette selv en gang.. Tok faktisk å bare "holdt" panseret så langt opp jeg klarte og fikk en skrutrekker der hvor wiren skulle ha gått, og klarte å vippe den sideveis, og vips, så var panseret oppe Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Ok. får prøve i morra. har en audi til som er helt lik, så får se på den hvordan jeg skal gå fram. Regner med at det går bra. Koster det mye for ny wire da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...