Anbefalte innlegg

TS-Racing kommer til Ålesund den 2.10.07. Her kan alle medlemmer få tunet bilen sin til en god pris.(Andre kan også få ett godt tilbud)

Ta kontakt på telefon 90191212 dersom du ønsker tilbud eller har noen spørsmål!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er bortreist hele neste uke : mad : Har dere med noen produkter, eller er det bare chipping som blir gjort? Tenker på luftfilter f.eks. Vurderer å sette i tørt åpent filter, og det har jeg hørt rykter om at dere fører. Nettsidene sier ikke stort om saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS-Racing kommer til Ålesund den 2.10.07. Her kan alle medlemmer få tunet bilen sin til en god pris.(Andre kan også få ett godt tilbud)

Ta kontakt på telefon 90191212 dersom du ønsker tilbud eller har noen spørsmål!

Øh, hva mener du med kommer til Ålesund? Kommer Tommy sjøl med lastebilen eller hva?

Å i hvilken sammenheng å hvor? :confused:

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Håkon kommer og skal chippe biler og det skjer på Nørve's Automboilservice ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh, hva mener du med kommer til Ålesund? Kommer Tommy sjøl med lastebilen eller hva?

Å i hvilken sammenheng å hvor? :confused:

Mvh

Som du kanskje har fått med deg så har de flere avdelinger rundt om i Norge :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er bortreist hele neste uke : mad : Har dere med noen produkter, eller er det bare chipping som blir gjort? Tenker på luftfilter f.eks. Vurderer å sette i tørt åpent filter, og det har jeg hørt rykter om at dere fører. Nettsidene sier ikke stort om saken.

Kommer til å ha luftfilter og resirkventiler på lager på verkstedet så det er bare å ta kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Kan også lese av/slette feilkoder på vag biler hvis ønskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når på døgnet blir dette? kvelds tid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mest på kveldstid ja. Men ta kontakt for avtaling av tid hvis du er int.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.