#1 Skrevet September 26, 2007 Hei Det mørkegrønne panelet for å skru på sperrene, og målere for volt og olje temp. er helt dødt! Har åpna det for å se om noen hadde tuklet med pølsefingre der. Men ei: klø : Alt var plugget inn og alle vakumslanger var kobla til. Er det noen som aner hvordan jeg kan løse dette problemet? Målerene for volt og olje temp. er lite viktig, men hadde hatt morro av å prøve sperrene mine da: rolleyes Håper på hjelp:) Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 HeiDet mørkegrønne panelet for å skru på sperrene, og målere for volt og olje temp. er helt dødt! Har åpna det for å se om noen hadde tuklet med pølsefingre der. Men ei: klø : Alt var plugget inn og alle vakumslanger var kobla til. Er det noen som aner hvordan jeg kan løse dette problemet? Målerene for volt og olje temp. er lite viktig, men hadde hatt morro av å prøve sperrene mine da: rolleyes Håper på hjelp:) Jesper Graff sperrene er ikke elektrisk styrt. disse er mekanisk styr av vakum. så visst ikke sperrene fungerer kan det være lekasje en plass. eller "sperreboksene" er defekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 sperrene er ikke elektrisk styrt. disse er mekanisk styr av vakum. så visst ikke sperrene fungerer kan det være lekasje en plass. eller "sperreboksene" er defekt! Men hele panelet er dødt, 0 lys eller noe: gråter : Og målerene for volt og temp da: klø : Hjelp!! Jesper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Men hele panelet er dødt, 0 lys eller noe: gråter : Og målerene for volt og temp da: klø :Hjelp!! Jesper angående lys og målere så kan det være en sikring til lysene? og brudd på ledning til målere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...