#1 Skrevet September 26, 2007 Golf 4 98 model 1,6l... Bilen min har gått veldig hardt og tungt på tunggang i det siste, så i dag bestemte jeg meg for å finne ut av feilen. Viste om at dte var noe håpløs teiping nede i motor rommet. åpnet denne ordentlig og under der var innsuget i biter. Må rett å slett ha et helt nytt innsug... Er det noen gode tips ute å går, med tanke på priser eller forhandlere som har dette så jeg kan få det på dagen? Må få igang bilen igjen så fort som mulig.. Mer skruing i morgen hvis jeg får tak i del. Håper noen vet om råd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2007 Hva med et opphuggeri nærheten av deg om det finnes? Med litt flaks kan det jo hende de har bil med maken motor stående. Evt. http://www.norskbildelsenter.no på Liertoppen, men veit ikke hvor langt unna det blir for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2007 Takk, skal se hva jeg får til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Problemet er løst Nå har jeg bil igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...