Anbefalte innlegg

Spørsmålet gjelder bilen i signaturen..

Ved bytte av temperaturgiver, ble jeg å demontere ett rør som går i fra toppen på motoren, og ned til røret som står i mellom LMM og turbo. På rørstykket mellom LMM og turbo står det en klokke av noe slag, hva er den for noe? Hva er dette røret som går i fra toppen? Det var nemlig fylt med oljegørr/grøt! :confused:

Kan dette ha noe med effektproblem jeg har på bilen? Se tråd under:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=914019#post914019

Ble visst flere spørsmål gitt :o

Men takknemlig for alle innspill! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er åndinga på toppen om jeg ikke husker heilt feil. står den inn på topp dekselet på motoren? stusset litt på den jeg å ei tid men den har ingen nytte.. men skader vel ikke å gjør den rein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er åndinga på toppen om jeg ikke husker heilt feil. står den inn på topp dekselet på motoren? stusset litt på den jeg å ei tid men den har ingen nytte.. men skader vel ikke å gjør den rein

Ja, den sitter på toppdekselet. Har rengjort den grundig, og motoren puster bedre virker det som.. Men den klokka som sitter på det lille rørstykket mellom LMM og turbo, der som åndinga kommer ned i fra toppen, er vel òg fylt av dritt? Hva er den klokka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er der sikkert for å samle opp drit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.