Org S4 fanger kontra uorg??

Anbefalte innlegg

Heisann var litt vel yr og borte i egen verden en kveld da jeg kjørte hjem med eksen en kveld og kom i skade for og kose litt med en leca mur i oppkjørselen.

 

Bilde028-1.jpg

 

Tok en tur på møller og hørte hvor mye de skulle ha for stasen og det beløp seg på mellom 12og15laken

Det var da med og bytte ut til s4 front.

 

Lurer da på om det finnes nøyaktige replika fronter og få tak på i norge som ser bra ut og ikke er stygge?

Og om det blir like bra? sparer fort noen tusen da fant jeg ut:)

 

mvh marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her må vel ha en formening om hvordan dette er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fra Dietreich er en tro kopi ja:)

Hvordan det er med spylerdyser vet jeg ikke men det ser ut på bilde som om det er likt som originalt,men hvis det ikke er det så er det jo ikke verre enn å klippe slangen til spylerdysen da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte orginal S4 fanger på min 1998mod A4. Måtte jeg ha andre innfestnings skinner samt plastikk fester på sideskjermer samt fanger da. Kjøpte liksågodt nye lyktespyler lokk fra S4. Mener huske dette var deler for ca 7000kr. Lakkere fanger og de to spylelokkene bør ikke komme på mer enn 1000kr. Montere kan man fint gjøre selv, gjort på ca 1 time.

Car number 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.