#1 Skrevet September 26, 2007 Hei Har en 97 S6 med original xenon som tok kveld i dag(ene sida). Hvis eg slår av og på virker den i ca 10 sek så blinker det litt å slår seg av?? Er det en tenner som kan være ødelagt eller er det pæra?? Noen som har peiling? På forhånd takk Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 HeiHar en 97 S6 med original xenon som tok kveld i dag(ene sida). Hvis eg slår av og på virker den i ca 10 sek så blinker det litt å slår seg av?? Er det en tenner som kan være ødelagt eller er det pæra?? Noen som har peiling? På forhånd takk Atle M Har du prøvd og måle om ballasten har strøm så legne bryteren er på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 kan være dårlig kontakt, mest sansynlig tenneren. På min så begynte det med at eg alltid måtte slå på lyset to ganger så tre osv..til slutt var den helt død. Prøvde å skifte omformer men til ingen nytte. Ny koster jo flesk ca 6000,- for 1. Bygget mitt om til d2s. orginalt 2001 a6. 2500.- med pærer. Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 Har du prøvd og måle om ballasten har strøm så legne bryteren er på? Nei, har kikka litt på det i dag men må si eg er ganske grønn på dette området:o. Med ballast meiner du trafo eller? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Nei, har kikka litt på det i dag men må si eg er ganske grønn på dette området:o. Med ballast meiner du trafo eller? Mvh Atle M Den store klumpen som er plassert ved lampa et sted... Den som gjør om 12v til høyspent inn til pæra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 Den store klumpen som er plassert ved lampa et sted... Den som gjør om 12v til høyspent inn til pæra ja, den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 kan være dårlig kontakt, mest sansynlig tenneren. På min så begynte det med at eg alltid måtte slå på lyset to ganger så tre osv..til slutt var den helt død. Prøvde å skifte omformer men til ingen nytte. Ny koster jo flesk ca 6000,- for 1. Bygget mitt om til d2s. orginalt 2001 a6. 2500.- med pærer. Stig Tipper det er tenneren som er defekt. Jeg har selv Xenon med D2S pærer, da Hella ballasten tok kvelden moddet jeg inn en ballast fra et billig Xenon kit. Fungerer utmerket. Xenon kit selges jo billig her på forumet, under 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...