#1 Skrevet August 29, 2004 Ok, nå er snart vinteren her og jeg ser på mine gamle stål felger til bilen... har litt rust flekker her og der og tenkte jeg skulle pusse og lakke dem... hvordan skal jeg da gå frem? gjerne en detaljert beskrivelse. tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2004 Sandblåsing! Det gjør en grundig jobb. Etterpå ta de til et lakkverksted og få de til å lakke de på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2004 tenkte jeg skulle ta dette som ett prosjekt selv mens jeg venter på vinteren, må jo ha noe å gjøre på og i tillegg spare litt penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2004 ingen som vet hvilken grad av slipe papir jeg trenger osv? må felgen grunnes før lakk? evt. andre ting man må forbrede før lakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2004 du har jo forskjellig grader på papir... 40-80-120-180-240-324-400-500-1000 og oppover... Vis ikke du skal sandblåse de kan du jo begynne med 120 papir som er litt grovt og gå over felgen deretter når du er ferdig med det kan du gå over med litt finere papir slik at du blir kvitt litt riper fra 120 papiret...deretter legger du på rustgrunning og fyller..Etter det kan du pusse over med 400papir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...