#1 Skrevet September 27, 2007 Denne bilen er nå norsk... Her er demovideoen fra RUF, før den havnet i Norge... rimelig grei kjøring dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 Fett: rock : Greit mye ratting rundt denne banen ja,må jo være drømmen å få kjøre en slik bil på ringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 Har sett en slik en i rød her i oslo.. Rimelig feit kan man si!! Men ser ut som den som blir kjørt her er en 996, den jeg så var en 997.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Det er vel denne som blir kjørt i filmsnutten:http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10960144&sid=xz6fceIleE2796935 Rett å slett rå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2007 Automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2007 Automat? Hmmmm bildene viser jo at det er en manuell??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2007 Hmmmm bildene viser jo at det er en manuell??? Er vel sikkert manuell, rart hvis RUF lager biler med automat: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2007 Er en kar i Porsche-Club-Norge som er den lykkelige eier av denne bilen. En vanvittig bil! Her er en artig film av Porsche sin legendariske '87 911 RUF Yellowbird på ringen. Den hadde toppfart på 342 km/h! Det går rimelig unna på ringen. Kan kunsten å kjøre Porsche denne karen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2007 Er en kar i Porsche-Club-Norge som er den lykkelige eier av denne bilen. En vanvittig bil! Her er en artig film av Porsche sin legendariske '87 911 RUF Yellowbird på ringen. Den hadde toppfart på 342 km/h! Det går rimelig unna på ringen. Kan kunsten å kjøre Porsche denne karen her Han karen den kunne virkelig kjøre bil. KUNNE.. Endte i en fjellvegg til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2007 Stephan Roser er navnet, med kallenavn Sideways Stephan Han var testkjører for RUF. På filmen kjører han med tennissokker og mokkasiner og greier... Når døde han? Var ikke klar over det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2007 Stephan Roser er navnet, med kallenavn Sideways Stephan Han var testkjører for RUF. På filmen kjører han med tennissokker og mokkasiner og greier... Når døde han? Var ikke klar over det jeg Har lest det på flere forum, greier såklart ikke finne noe nå: bh :. Blant kallenavn finner vi også Drift doctor. Kult navn å ha: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2007 Blant kallenavn finner vi også Drift doctor. Kult navn å ha: smil : Og litt mer cred enn disse 200SX gutta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2007 En '87 modell 911 twinturbo med 469 hk og 563 Nm er nok ikke en helt enkel bil å betjene i slike hastigheter uten å kunne sakene sine. Hadde sikkert vært litt vel spennende å sitte på en runde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2007 Og litt mer cred enn disse 200SX gutta... Hva er galt med 200 SX gutta da ? Hehe den kjøringen med Yellowbird`en er vel noe av det råeste kjøringa jeg har sett ifra Die grüne hölle.....:tilber: Vil tro den bilen er en "smule" vanskeligere å kjøre enn en 200 SX med Combat-kit og HKS påpp åff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2007 Den gamle yellowbirden går faktisk ca likt hvis ikke bedreenn den nyere.. da den har bedre vekt/hk.. Når det gjelder å ratte en gammel 911, så er det jo en maskin med litt "giftige" kjøre-egenskaper, der DU må være sjef og ikke bilen, hvis ikke kommer du ut av svingen med baken først.. Har selv kjørt en del på bane med eldre 911´er (oxo på ringen) og kan si at hvis du førts begynner å "kjenne" en eldre 911, så er det vanvittig morsomt å kjøre og kan ikke sammenlignes med noe 200 sx riskoker-plastikk-ræl..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2007 Er vel sikkert manuell, rart hvis RUF lager biler med automat: rolleyes Det synes jeg ikke! Tiptronic'en til porsche er jo meget bra da(veldig partisk svar ettersom jeg har det selv) Men som sagt så er det mulig at også RUF har laget en bil med tiptronic..... Jeg vet ikke men jeg blir ikke overrasket hvis det stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2007 Det er vel denne som blir kjørt i filmsnutten:http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10960144&sid=xz6fceIleE2796935 Rett å slett rå bil Nei, ikke samme. Men veldig lik ja... Men den mangler litt småting, bl.a. bur inni etc Den i videon er målt til ca 595hk. Og er manuell. Det står i annonsen (vet ikke om det er feil ) at det er automat. Men veldig like, det er de! Tror de gjør 0-100 på ca 3.2 sek... Tipper det gjør omtrent vondt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2007 Kanskje litt OT, men tittet på noen snutter på google.com om Nurburgring i anledningen RUF. Fant denne: Er faktisk en som detter ut av bilen i sladd.. hehe (1:52) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 28, 2007 Kanskje litt OT, men tittet på noen snutter på google.com om Nurburgring i anledningen RUF.Fant denne: Er faktisk en som detter ut av bilen i sladd.. hehe (1:52) fantastisk bra! sliter litt han der i motorsykkelen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 28, 2007 Nei, ikke samme. Men veldig lik ja... Men den mangler litt småting, bl.a. bur inni etc Den i videon er målt til ca 595hk. Og er manuell. Det står i annonsen (vet ikke om det er feil ) at det er automat. Men veldig like, det er de! Tror de gjør 0-100 på ca 3.2 sek... Tipper det gjør omtrent vondt... Den i videoen har 0-100 på 3,6 sek tror jeg og en toppfart på 351km/h. Dette ifølge eieren selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 28, 2007 Den i videoen har 0-100 på 3,6 sek tror jeg og en toppfart på 351km/h. Dette ifølge eieren selv ja, kanskje det er 3,6. husker ikke, men er noe nede der. jobber sammen med broren til eieren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 28, 2007 Har vært sinnsykt sinnsykt rått å vært med den bila der ut på bane: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...