#1 Skrevet August 29, 2004 en kammerat skal ha ny olje på triptronickassa si og har fått pris på olje på vag og det kostet 3800,-:eek: finnes det et rimeligere alternativ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2004 Regner med at det var for olje og arbeid? Hør med Snap Drive, de er flinke (hvertfall i Drammen) og rimelige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2004 dette var prisen på kun olje:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2004 http://www.castrol.no/Norge.htm Avdelinger -> RekvisitaHandel -> Smøretabell (Høyre side) Regner med at du finner bilen her, dette er bare et eksempel, andre smøreoljer er nok like bra. 3800 for bare oljen høres ut til å være feil pris, men jeg vet jo ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2004 Husker ikke helt men tror jeg betalte ca 2000,- for oljeskift hos Møller. Kan sjekke kvitteringa som ligger i bilen senere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2004 det hadde vært kjempe fint....tusen takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2004 Oljebytte på tiptronicen min kom på 1400,- + mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2004 supert hjertelig takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2004 Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...