Kan noen photoshoppe litt for meg?

Anbefalte innlegg

Kunne noen av dere hjelpsomme photoshoppere modde litt på disse bildene? :) Skulle sett åssen det vil se ut uten lister på fangere foran, bak og på sidene :) Gjør gjerne også andre modd´s om dere føler for det :)

 

 

P8090064.jpg

 

P8090049.jpg

 

Takk :)

 

Mvh Alex : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg greide bare å få fronten sånn passe til :P

P8090064.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker gutter : vinke :

 

Hva mener folket? : klø : Fjerne alle listene eller ikke?

 

 

Mvh :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P8090064.jpg

 

EDIT: såg eg var litt seint ute :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅHHH! den siste der likte jeg!! Drømmer litt om emblemfri GTI grill! :evil: Men har sett på den, å det blir ett helvette å modde den så det blir bra! Ingen som vet om det er mulig å få tak i? : klø :

 

noen som vil prøve bak? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bedre ut med listene på denne bilen. Normalt sett pleier det jo å være motsatt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOhh :) clean bakluke :D Blir ikke det denne gangen da men.. Har fått pris på å lakkere begge sidene og fanger foran og bak, og stylingsettet.. Så blir utsparring til eksos ;) siden du hadde laga det :)

 

Tja, blei nesten litt skeptisk til uten listene på fangere.. men blir jo noe halt annet "live" enn på bilder også.. får tenke og gruble litt på det :) Takk for modd også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå glana litt på noen bilder av Polo´er på cleaned.de, og har bestemt meg!: smil : Listene skal av : rock :

 

Tips til framgangsmetode? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.