#1 Skrevet September 27, 2007 Prøver å finne ut "koden" på girkassen min,dvs åssen type som sitter i. Skal bestille kraftigere clutch fra 034 og må vite det først. Noen her som veit?? evt hvor jeg kan lese det ut.Kikket på lappen i serviceheftet men tror ikke jeg blei mye klokere. På 034 er alternativene til V8 : Specify either 016 or 01A/01E transmissions when ordering. Noen PLUS guruer her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 Det er 01E-girkasse i S6 Plus. Det kan jeg bekrefte med 100% sikkerhet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 Det er 01E-girkasse i S6 Plus. Det kan jeg bekrefte med 100% sikkerhet.. Akkurat. Ja hvis du er 100% på det så kan jeg jo bare bestille da. Takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Det er jeg ja.. 016 er en eldre girkasse som siste gang ble brukt i 200 20v i 1991, aldri brukt etter det. 01A er en spinklere 5-trinnskasse som sitter i en god del 80/90/100 med sugemotor fra slutten av 80-tallet. Det begge disse kassene har til felles er at reversen er ned til høyre. 01E kjennetegnes bl.a. ved å ha revers opp til venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2007 Det er jeg ja.. 016 er en eldre girkasse som siste gang ble brukt i 200 20v i 1991, aldri brukt etter det. 01A er en spinklere 5-trinnskasse som sitter i en god del 80/90/100 med sugemotor fra slutten av 80-tallet. Det begge disse kassene har til felles er at reversen er ned til høyre. 01E kjennetegnes bl.a. ved å ha revers opp til venstre. De gamle 6 trinns kassene har jo og det? Er jo forsterket på sen S6 og, men den har ikke oljekjøling, som S6 plus, hva er forskjellen ellers på disse Eyvind, vet du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2007 De gamle 6 trinns kassene har jo og det? Er jo forsterket på sen S6 og, men den har ikke oljekjøling, som S6 plus, hva er forskjellen ellers på disse Eyvind, vet du? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...