#1 Skrevet September 27, 2007 Fyrer løs med noen spørsmål: -Sideruten bak, kun festet i tre skruer? Tar gjerne imot monteringsanvisning. -Hvordan ser pakningen ut til sideruten bak? -Dørpakninga (Den til 2500,-), hvordan er denne festet? -B stolpe-dekselet høyre side, samme spørsmål. Så til slutt: Hvor finner jeg igjen den artikkelen der man bytter diff-festet på s2 coupe? Husker jeg leste den og tenkte jeg skulle ta vare på linken: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 bumper denne, har stått å sett på bilen i nesten to timer uten å få gjort noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 Bruk litt TEC7 Blank/transparant fra vinduskanten nede og oppover+mot taket. Er litt knoting, men det går, og gjør du det riktig så blir bilen veldig støysvak innvendig, spesielt om du etterjusterer ramma som holder vinduet. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2007 Ok, så det er ikke no klips som holder den i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2007 Ok, så det er ikke no klips som holder den i det hele tatt? Nei, ingen klips, men du presser liksom gummilista på plass så den sitter festet. Gummilista har i seg selv en slags innebygd klemme som holder den på plass. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...