Anbefalte innlegg

Har tenkt å sette inn kurvelys nede i fangeren på passat 3B`n min. Noen som veit om det er mye arbeide elektrisk??? Må jo bytte bryteren inne i bilen også. Har ikke fått sett på det enda, enklere å spørre her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får selve bryterne på ebay, og da er det vel bare og koble og så ordner vel lysbrytern kjørelyset med tenninga _tror_ jeg, skal vel gjøre dette selv, så om noen veit dette 100% ville det vært supert:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får selve bryterne på ebay, og da er det vel bare og koble og så ordner vel lysbrytern kjørelyset med tenninga _tror_ jeg, skal vel gjøre dette selv, så om noen veit dette 100% ville det vært supert:D

Har tenkt å kjøpe både lys og bryter gjennom e.bay. Men er det bare å koble bryteren, må det vel også være lagt ledning til lysa, eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man må trekke opp ledninger med strøm/styrestrøm fra brytern ja, men dette er fort gjort. Jeg ville brukt styrestrøm og 2 rele'er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man må trekke opp ledninger med strøm/styrestrøm fra brytern ja, men dette er fort gjort. Jeg ville brukt styrestrøm og 2 rele'er.

Så det blir som i gamledager da :D Men den bryteren i bilen er det vel kontakt på. Passer bryteren med og uten kurvelys/tåkelys om hverandre?? Må bare stikke inn ny ledning eller no sånt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tilgang på familiealbumet her jeg sitter, men jeg mener at bryter med og uten tåkelysfunksjon (foran og bak) skal gå om hverandre på 3B som det gjør på 3BG.

Bak på bryteren er det en kontakt som heter NSW (nebelscheinwerfer).

Trekk en ledning fra denne som styrestrøm til et relé.

Ta strøm fra batteriet via arbeidskontakten på reléet ut til hver av tåke-/kurvelyktene.

Bør ikke være så vanskelig å få til.

Finnes ferdig ledningsset med relé på ebay.

Går i disse dager og venter på lykter til min 3BG.

Disse skal monteres og koples slik at de fungerer både som kjørelys (alene og uten nærlys) og som kurve-/tåkelys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.