Troms: leige av tilhenger i tromsø(pris)

Anbefalte innlegg

Trenger ein stor tilhenger for flyttelass fra Harstad til tromsø fra 12 oktober og fram til 15 oktober.noen her som leige bort ein eller veit om en plass der eg får leige billige henger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BEST bensin på Kvaløya yter meget god service til VACN-medlemmer. Største skaphengeren demmes klarer vel knapt den der A6'a di å trekke... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BEST bensin på Kvaløya yter meget god service til VACN-medlemmer. Største skaphengeren demmes klarer vel knapt den der A6'a di å trekke... :P

får stikke innom å høre;): haha :A6en skal vel klare å trekke den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på Best, og kan sikkert ordne god pris;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på Best, og kan sikkert ordne god pris;)

flotters:tilber:.når tid du er på jobb der da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber blandt annet i morgen, fra 18.00 til 23.00-24.00. Kan komme innom da, så får vi se hva vi kan ordne;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber blandt annet i morgen, fra 18.00 til 23.00-24.00. Kan komme innom da, så får vi se hva vi kan ordne;)

Er på jobb fra imorgen søndag og fram til onsdagen,så etter onsdag da kan eg stikke innom;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber Lørdag og søndag neste uke..;) men bare og ringe en av dagene.. så kan jeg bli med deg ned og så kan vi fikse,) eller så kan du bare si hva du skal ha slags henger,så kan jeg se hva vi har ledig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber Lørdag og søndag neste uke..;) men bare og ringe en av dagene.. så kan jeg bli med deg ned og så kan vi fikse,) eller så kan du bare si hva du skal ha slags henger,så kan jeg se hva vi har ledig ;)

okey...trenger dem største hengaren.har du noe nr eg treffer deg på??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90846248 treffer du meg på;) Skal se om ikke jeg kan ordne no i kveld til deg;) en "avtalt" pris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik... Har skrevet at det skal koste deg 600,- + depositum på 500,- for alt.. så ender på 1100,-. Vanlig pris er på ca 1500,- for 3 dager;)

Bare og si at du har lagt av en henger når du kommer innom.. og at du hadde avtalt pris med meg=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik... Har skrevet at det skal koste deg 600,- + depositum på 500,- for alt.. så ender på 1100,-. Vanlig pris er på ca 1500,- for 3 dager;)

Bare og si at du har lagt av en henger når du kommer innom.. og at du hadde avtalt pris med meg=)

kjempeflott: smil :,det er ein deal men vi må ha hengaren fra fredagsmorgen den 12 oktober og fram til mandagskvelden den 15.det blir vel 4dager??

hmm sender deg ein sms;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo;) VACN gutta må jo hjelpe hverandre=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo;) VACN gutta må jo hjelpe hverandre=)

Kjempeservice martin: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.