#1 Skrevet September 27, 2007 Hei Har en Coupe quattro med et litt slitt førersete som jeg gjerne skulle ha fixet opp for å få bilen 100% innvendig. Har også mulighet til å kjøpe et passasjer sete fra en Coupe GT, uten synlig slitasje. Spørsmålet blir da om det er mulig å bruke ryggen med trekk, og puten uten trekk, fra GT setet og sette dette på seterammen fra min quattro? Vippe dingsen og rygg reguleringshjulet vil selvfølgelig bli på feil side, men det har vel ikke noe å si. Tror kanskje jeg har sett en tråd om dette før, men har søkt uten å finne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 Det jeg gjorde i min bil var å skaffe et høyre sete fra en 90 sedan med likt interiør. Deretter flyttet jeg over skumgummien og trekket til min bil's førersete, og lagde nødvendige hull for vippehendelen. Eneste ulempen var at jeg mistet varmeelementet i førersetet, fordi dette er sydd inn i trekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 Ok, så det betyr at jeg ihvertfall kan bruke puten fra GT setet, da trekket i quattroen er uten hull. Var det mye arbeid/vanskelig å ta av og på trekket eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Det er mye arbeid, men ikke veldig vanskelig. Tar vel fort noen timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2007 Jeg ville brukt både pute og trekket til puta fra "delesetet" i din quattro. Forstår det slik at dette har vært et passasjersete i en GT, og da er slitasjen på høyre side på både skumgummien og trekket. Om du flytter det over til førersetet vil den delen som er mest "slitt" bli inn mot midtkonsollen, og slitasjen der er mye mindre både på pute og trekk enn på venstre side. Det er nok også det enkleste mtp at du slipper å ta av trekket. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...