A4 B6: Lyset i justeringshjulene på vifteanlegget lyser ikke!! (Se bilde)

Anbefalte innlegg

Lyset har aldri lyst i justeringshjulene på ventilene mine....fant det ut først nå at det SKAL være lys der. Noen forslag? Sikring? Pærer? Noen som kan forklare hvordan man bytter disse pærene i så fall?

DSC00275.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 100% sikker, men lurer på om det er lys der kun når en har lyspakke i bilen. Har du lyspakke? (lys inne i dørhåndtakene, røde lysdioder fra taket ned mot midtkonsoll..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med lys i dårhåndtak ? Jeg har lyspakke men ikke noe lys der ? B7 da riktignok - men omtrent alt er jo likt.

Lys nede på gulvet er vel lettest å kjenne det igjen på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med lys i dårhåndtak ? Jeg har lyspakke men ikke noe lys der ? B7 da riktignok - men omtrent alt er jo likt.

Hvis du ser underifra så ser du en stripe med rødt lys som lyser svakt opp rommet bak håndtaket .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner da med jeg har lyspakke. Er jo lys overalt føler jeg. Skal sjekke om jeg har lys i håndtakene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke se noe lys bak håndtakene.....hmm....trodde virkelig det var standard med lys i de justeringshjulene....min bror sin er helt basic, null utstyr, og den har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min bror sin A6 fra 98 har det også......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har byttet disse pærene og kan forklare meg fremgangsmåten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.