#1 Skrevet September 27, 2007 Skal bygge om i fronten på bilen for å få fjernet den orginale rør greia som går til intercooleren. Skal inn med større ic og to olje kjølere og da må jeg bygge om litt. Den står på høyre siden på motoren og ståtter den opp eller va den no er til. Det jeg lurer på er om den bare kan fjernes???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2007 Hiv i junior hockey pucker som girkasse fester( jeg har uten motorfeste i framkant) eller sett på o34 motor og girkasse fester!! Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2007 Skjer jo mest ut som ei støtteuten noe meining, men men. Den er jo såvidt festet fast i bjelken som går i fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2007 Det feste bør være der. Ingen problemer med å lage en tynnere ramme som fungerer som feste for IC samt motorfeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2007 Det feste bør være der. Ingen problemer med å lage en tynnere ramme som fungerer som feste for IC samt motorfeste Det er vel strengt tatt ikke et motor-FESTE, men snarere en demper som skal ta opp og stoppe motorens bevegelse når denne vrir seg under pådrag med de myke standard motorfestene. Men som Geir-T sier så vil det jo med stive motor- og gir-fester gå helt fint å kjøre uten dette. Det er fler som ikke bruker dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...